შეფასების რუბრიკების მნიშვნელობა სწავლა-სწავლების პროცესში და მათი ტიპები
Sefasebis rubrikebi sabunebismetyvelo sagnebSi
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების
რუბრიკა
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
აქტიური მონაწილეობა
|
არ არის ჩართული
|
პერიოდულად ერთვება, მაგრამ არანაყოფიერად
|
აქტიურია, მაგრამ მნიშვნელოვანი
წვლილი ვერ შეაქვს
|
აქტიურია, კონსტრუქციული და შეაქვს
დიდი წვლილი
|
აზრების დამოუკიდებლად გამოთქმა
|
ვერ გამოთქვამს საკუთარ აზრს
|
იშვიათად გამოთქვამს საკუთარ აზრებს
|
გამოთქვამს საკუთარ აზრებს, მაგრამ
ზოგჯერ აკლია დამაჯერებლობა
|
ყველა საკითხზე აქვს საკუთარი
აზრი, დამაჯერებელი, არგუმენტირებული
|
კონცენტრირება სამუშაოზე
|
ვერ ახერხებს კონცენტრირებას
|
ცდილობს კონცენტრირებას, მაგრამ ხშირად ეფანტება გონება
|
ძირითადად კონცენტრირებულია
სამუშაოზე
|
მთელი გაკვეთილის განმავლობაში
კონცენტრირებულია სამუშაოზე
|
სხვისი აზრების მოსმენა და
პატივისცემა
|
არ უსმენს სხვების აზრებს, და
აწყვეტინებს
|
ყოველთვის არ უსმენს სხვების აზრებს ან უსმენს, მაგრამ აქვს
არაადეკვატური რეაქცია
|
უსმენს სხვების აზრებს და ცდილობა
იყოს კორექტული
|
ყურადღებით ისმენს სხვების
აზრებს, აანალიზებს და კორექტულია
|
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პრეზენტაციის
შეფასების რუბრიკა
|
|
ინფორმაცია პასუხობს თემას
|
1
|
თემის განხილვისას თანმიმდევრულია
|
1
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
1
|
ადარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
აკეთებს დასკვნებს
|
1
|
პასუხობს კლასის შეკითხვებს
|
1
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის
ტერმინოლოგიას
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას,
ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
|
|
განსაზღვრავს
კვლევის მიზანს
|
2
|
ატარებს/გეგმავს
ექსპერიმენტს
|
1
|
გამოთქვამს
შედეგის ვარაუდს
|
1
|
აღწერს
კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
|
1
|
აღრიცხავს
და აანალიზებს მონაცემებს
|
2
|
მსჯელობს
ექსპერიმენტის შედეგზე, აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იცავს
უსაფრთხოების ნორმებს
|
1
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
|
|
მკაფიოდ
და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს
დასკვნებს
|
2
|
იყენებს
არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია
ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ჯგუფური მუშაობის რუბრიკა
ჯგუფური მუშაობის შეფასების რუბრიკა
|
|
ჯგუფის
ყველა წევრი ჩართულია
|
1
|
ჯგუფის
წევრები უსმენე ერთმანეთს
|
2
|
ჯგუფის
წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)
|
2
|
ჯგუფი
პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
ჯგუფი
პასუხობს შეკითხვებს
|
2
|
ჯგუფი
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
ინფორმაციის მოძიების შეფასების
რუბრიკა
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
|
3
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო/საშუალება
|
3
|
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
|
4
|
დამოუკიდებელი სამუშაოს შეფასების
რუბრიკა
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
კითხვებზე პასუხი ადექვატურია/ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის
მართებული გზა
|
3
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
წერითი საშინაო დავალების შეფასების
რუბრიკა
დავალებას წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
|
1
|
დავალება სრულყოფილია
|
3
|
სიზუსტით აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს წერის კულტურას
|
2
|
ტექსტზე მუშაობის
შეფასების რუბრიკა
ტექსტში ახარისხებს ინფორმაციას
|
2
|
ამოიწერს/მონიშნავს და განმარტავს მთავარ სიტყვებს/ცნებებს
|
3
|
ტექსტის დასამუშავებლად და გასააზრებლად იყენებს სქემებს,
დიაგრამბს, აზრობრივ რუკებს
|
3
|
მსჯელობს და აკეთებს შესაბამის დასკვნებს
|
4
|
No comments:
Post a Comment